.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
احكام ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد‌ منتشر مي‌شود
شمال نیوز : «احكام قطعي محكوميت احمدي‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسيد دريافت آن هم موجود است.» اين بخشي از پاسخ ديوان محاسبات به ادعاي وكيل احمدي‌نژاد است كه مي‌گويد وجود هفت حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد ادعايي سياسي است و حكمي به دست آنها نرسيده است. (ادامه)
احمدی‌نژاد برای دعای عرفه به کجا رفت؟ /درخواست عجیب و زودهنگام مردم از او /غيبت مشايي، حضور پررنگ بقايي
روزنامه اعتماد نوشت؛مناسبت‌هاي مذهبي هميشه براي اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها بهترين فرصت بوده است تا به ميان مردم بروند تا جلوي واقعي شدن وحشت «فراموش شدن» را بگيرند.(ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
تهديد جديد اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها / شكايت مي‌كنيم!
«شكايت مي‌كنيم»؛ اين خط و نشان تازه وكيل احمدي‌نژاد براي دادستان ديوان محاسبات است. نزديك به دو هفته از انتشار گفت‌وگوي فياض شجاعي، دادستان ديوان محاسبات با روزنامه اعتماد درباره ٧ حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد و جزييات تخلفات و احكام صادر شده براي آنها مي‌گذرد.(ادامه)
سه لكه سياه(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟.... حکم احمدی نژاد صادر شده اما اجرا نمی‌شود
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟....(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
حساب شخصی احمدی نژاد مسدود شد
کاظم پالیزدار ، مشاور معاون اول رییس‌جمهور و دبیر ستاد مفاسد اقتصادی می‌گوید: دانشگاه جامع ایرانیان یک دانشگاه غیر انتفاعی و خصوصی است که در دو هفته پایانی کار دولت قبل تاسیس شد و در صدور مجوز آن و تخصیص اعتبار از محل بودجه نهاد ریاست‌جمهوری، سوء‌جریان به وقوع پیوسته است. (ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه
(ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
انتقاد رسالت از اظهارات جهانگیری
(ادامه)
لغو ممنوعيت بازنشستگی پيش از موعد
هيات عمومي ديوان عدالت اداري مصوبه شوراي عالي اداري که بر اساس آن صدور احکام بازنشستگي پيش از موعد کارکنان دولت، ممنوع و در موارد استثنا به تاييد رييس‌جمهور منوط شده بود را ابطال کرد.(ادامه)
ماجرای افشای نام 170 نماینده که پول گرفتند
محمدرضا رحيمي، در نامه‌اي دردمندانه به محمود احمدي‌نژاد، از اعلام برائت وي درباره محکوميتش اظهار ناخرسندي کرده بود. اما در متن اين نامه موضوعي مطرح شد که اذهان عمومي را حساس کرد؛ وي از پرداخت پول توسط يک شخص خاص به 170 نماينده مجلس هفتم براي انتخابات مجلس هشتم خبر داد. اين موضوع مورد توجه برخي نمايندگان قرار گرفت.(ادامه)
نتيجه بررسی بورسيه‌ های بدون آزمون
(ادامه)
انتقاد رسالت ازسخنان مومنی درباره دولت موسوی
(ادامه)
بخشش میلیاردی در آخرین جلسه دولت احمدی‌نژاد
(ادامه)
بالا گرفتن جنجال دانشگاه احمدی‌نژاد
(ادامه)
پرده برداری از تخلف بزرگ 22 میلیارد دلاری
(ادامه)
رييس دانشگاه مازندران خواستار تخصيص اعتبار بودجه تحقيقات و پژوهش شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
روحاني با خاتمي و هاشمي فرق دارد!/ حذف 10 ميليون يارانه‌بگير و فهرست جديد(ادامه)
شمال نیوز: اصولاً فلسفه وجودي نظارت مقامات غير اجرايي بر انتخابات، سلب قدرت از قوه مجريه است اين قوه به علت داشتن امكانات اجرا، توانايي نفوذ در انتخابات يا متوجه كردن آراي مردمي به سمت و سويي خاص را دارد. نظارت يك مرجع بي‌طرف و بي‌غرض بر روند انتخابات ضروري است
شمال نیوز: اصولاً فلسفه وجودي نظارت مقامات غير اجرايي بر انتخابات، سلب قدرت از قوه مجريه است اين قوه به علت داشتن امكانات اجرا، توانايي نفوذ در انتخابات يا متوجه كردن آراي مردمي به سمت و سويي خاص را دارد.(ادامه)
رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
لغو بخشنامه معافيت مالياتي دولت هشتم
(ادامه)
مدرک‌فروشی به مدیران احمدی‌نژادی
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.974 seconds.